niedziela, 20 listopada 2011

Oxfords ♥

Tło jest specjalnie wiosenne
♥ Przeróbka trochę nie wyszła :(

Buty- Bonjour Bizou
Bluzka- darmowa
Spodnie- Stardesign
Torebka- Bonjour Bizou/ sh
Naszyjnik- Liu Jo
Naszyjnik z zegarkiem- Tingeling


___________________________________________________
Szybki konkurs. Stwórz stylizację z tymi butami na mojej me doll (MissOlivia2804) i dodaj zdjęcie w komentarzu, zalinkowane np. na imageshack.us. Na najlepszą pracę czeka 25 stardollarów oraz publikacja na blogu. Czekam do wtorku! :) Aha! I trzeba być oczywiście obserwatorem ;)

12 komentarzy:

Anonimowy pisze...

blog tak żalowy że dupe ściska i do kible sie aż chce :D

Natalia C: pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

dopiero zaczynam xd jak teraz piszesz tak i potem bedziesz :D
spółczuje że każdemu że horoby sie nabawi przez cb i twojego bloga

Natalia C: pisze...

Tsaa a co ja źle robię?!
A ty to nawet ortografii nie znasz!
MORDA PSIE ! :D

Natalia C: pisze...

Ja nie zamierzam się tobą przejmować, nie podoba ci się na blogu? Spadaj-proste ;D

Anonimowy pisze...

no to powinaś sie przejmować

Natalia C: pisze...

Kim ty jesteś żeby mnie komentować?!

Oliw. pisze...

Anonim, weź się.. ;**

Natixa98 pisze...

Wow ! Fajna stylizacja, na pewno z niej skorzystam ;p
ps: do anonima: Naucz się pisać ! A jak ci się coś nie podoba to podpisz się nickiem tchórzu !

Natixa98

Anonimowy pisze...

Super stylizacja.! Naprawdę.! A i nie martw się Anonimem... napisałabym coś o nim ale z tego co wiem za przekleństwa tutaj, są pewne problemy więc się prztkam..
pozdro

ZaKrEcOnA_AnKa

Baha pisze...

Co do konkursu...

http://img215.imageshack.us/img215/8606/stylizacjahaziukowaxd.png

Kilka stylizacji. Różnią się jedynie dodatkami, gdyz nie mogłam się zdecydować :P
Mam nadzieję, że nie jest aż tak tragicznie jak myślę, że jest :P

Buźka ! :*

Hadziukowa

Catsini pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.