sobota, 12 listopada 2011

Loteria tylko dla obserwatorów


Chcemy z Elciako rozkręcić bloga, przyciągnąć czytelników. Dlatego też organizuję loterię, może Natalia coś dorzuci C;
Jak na razie, ja proponuję to:
Loteria dla SS ( jeżeli ktoś wygra, musi mieć 2sd na zakup )



Loteria dla NSS ( jeżeli ktoś wygra musi mieć 2sm na zakup )
Aby przystąpić do loterii:
- musisz być obserwatorem bloga
- w komentarzu pod tym postem napisz swój nick ze stardoll oraz informację, czy jesteś ss, czy nie ss. ( nie musisz tego zrobić koniecznie, ale na pewno nam się przyda i szybciej będą wyniki, bo tak to jeszcze trzeba sprawdzać po apartamentach ;) )
UWAGA! INNE ZGŁOSZENIA NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!!
Zwycięzców wylosuje generator liczbowy.
Jeżeli nie zgłosi się 20 osób, anuluję loterię.

EDIT od Natalii : Dorzuciłam sukienkę i 10 sd. Jeśli zgłosi się więcej osób dam jeszcze jakieś sd i ciuchy :)

12 komentarzy:

Kornelia ♥ strzadala ♥ pisze...

zg się
strzadala

pamietnik-jessiki.blogspot.com pisze...

Zgłaszam się.
Jestem obserwatorką bloga.


Na stardoll jestem extramodelka
Jestem Ss ; )

PRECELINA pisze...

Zgłaszam się;)
SingerSelenka

Natalia C: pisze...

Nika, dla OBSERWATORÓW !

Gaabriielaa. pisze...

Zgłaszam się do tego dla NSS !
No bo nie jestem SS ;]
Jestem obserwatorką tego bloga ;]

LadyPompadour

ღ Mrs Lynch ღ pisze...

Zgłaszam się jestem SS ;)

Krolowa_Love

Anonimowy pisze...

Zgłąszam się, jestem ss.

missjuliet200

dziobak pisze...

Zgłaszam się, od ok. 1.12 jestem ss :)
ilovetumblrx

CrazySaduska (Sandra) pisze...

zg się

CrazySaduska

Baha pisze...

Zgłaszam się :) Jestem ss (narazie :P)

Hadziukowa

ali_888 pisze...

zgłaszam się ;3
super nagrody ^^

ogólnie podoba mi się blog.
(jak miałabym być szczera)
ale można by było zmienić buty u lalki bloga
reszta super
oczywiście jestem obserwatorem(:
ali_888

ali_888 pisze...

a i jestem ss .
ali_888