sobota, 19 listopada 2011

Nabór na redaktorów

Hej, hej ! Szukamy redaktorów, którzy beda mogli bardziej ożywić bloga swoimi pomysłami i stylizacjami!

Regulamin i instrukcja

  • Musisz być obserwatorem bloga!
  • Musisz znać się na stylach, i tworzyć ciekawe stroje
  • Zgłaszać się można pod tym postem
  • W zgłoszeniu : Nick ze stardoll, stylizacja , pomysły jakie chciałbyś/ chciałabyś wprowadzić na bloga, e-mail, imię + możesz dodać coś od siebie.
  • Musisz się znać na ortografii
Wybierzemy 2 osoby na okres próbny!

Czas do końca listopada * jeśli zglosi się mniej niż 10 osób przedłużymy*

Stylizacje najlepiej zalinkujcie na imageshack.us lub tinypic.pl ale inne strony też są dopuszczalne :)



9 komentarzy:

Catsini pisze...

Hej ;D Zgłaszam się . Jestem Ola , na stardoll nazywam się kociak2filek . Mogę dodawać ubrania DIY . Mój email : kociak2filek@gmail.com . Blog jest bardzo fajny , ekstra stylizacje. Znam się na ortografii - piszę wypracowanie i zero błędów ;)

kociak2filek

Catsini pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Catsini pisze...

Stylizacja ( zapomniałam ) : http://i40.tinypic.com/vg28sg.png . Stara , ale nic nie mogę wykombinować.

kociak2filek

Kyoko pisze...

Hej zgłaszam się mam na imię Dominika : )

Przepraszam że nie jestem obserwatorem ale to konto jest od koleżanki i zawsze mi się pokazuje twoja prośba nie została spełniona mam nadzieje że mnie przyjmiecie nie zwracając uwagi na ten fakt :>
Znam się na ortografii nie żebym się chwaliła ale zawsze mam najwyższą ocenę w klasie :)
Mój email : mojojojo040699@gmail.com

wiem troszkę długi ;/
ekstra blog mam nadzieje że będziemy mogły razem pracować ;]

stylizacja : http://www.otofotki.pl/img23/obrazki/ph944_do-styli.jpg

dziobak pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Zgłaszam się ;D
ZaKrEcOnA_AnKa
np"być jak ***" w sensie że być jak np lady gaga czy coś, z seri hot or not czyli oceniam wybraną dollkę, lub jakiś ciuch który jest podobny do tego ze stardolla.
legionistkaa@o2.pl
Anka

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się.. na stardoll jestem milio33. Bardzo lubię ten blog, można by dodać tematy typu gwiazdy stardoll i opublikować zdjęcia tych najbogatszych, mój e-mail to grzegorzz1996@interia.pl. Nie jestem chłopakiem, ale zrobiłam tego maila dla chłopaka. Bardzo mi zależy na tym by dostać się do grona bloggerów. Pracowałam już na blogach takich jak fashion-by-anka. blogspot.com czy też grzegorz-tlalka.blogspot.com. Byłam prezesem spółki tlalka man and woman. Wprowadziliśmy dwie wersje bloga. Dla kobiet i mężczyzn. Pozdrwaiam i życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :D

Kamil pisze...

lulokek@wp.pl
mój email . ;)

Catsini pisze...

kiedy będą wyniki ?